نگاهی کلی برمحصولات نسکو گاز
ارائه انواع گازهای صنعتی و طبی

شرکت نسکو گاز با سال ها سابقه طولانی در زمینه تولید انواع گاز های صنعتی و طبی از جمله تولید گاز اکسیژن ، تولید گاز نیتروژن ، تولید گاز دی اکسید کربن و تولید گاز آرگون افتخار دارد بتواند بهترین کیفیت گازهای مورد تایید استاندارد را به شرکت های طرف قرارداد ارائه نماید.

گاز کربنیک

انواع پالت

(ازت)گاز نیتروژن

گازهای ترکیبی

گاز اکسیژن

گاز آرگون

نسکو گاز
تولید ، توزیع و تحویل
انواع گازهای صنعتی و طبی

  در مدت چند سال فعالیت ، شرکت توانست با تعداد بیش از هفت دستگاه کامیون و کامیونت سنگین و نیمه سنگین انواع پالتهای سی کپسوله اکسیژن ، بیست تایی ، دوازده تایی و دوهزار کپسول تکی سرویس دهی مناسبی را به شرکت های طرف قرارداد ارائه نماید . کیفیت بالای گازها موجب شد تا بتوانیم با بسیاری از شرکتهای فعال و بزرگ شهرک های صنعتی منطقه در امر تأمین اکسیژن و سایر گازها ، قرارداد منعقد نماییم ، که بطور نمونه می توان به شرکتهای فولاد مبارکه ، ذوب آهن ، ساخت تجهیزات مپنا ، ایران ذوب ، شرکت پاتله ، سپاهان باطری ، ویستا مهر ، فولاد تدبیر ، واصفهان در و  ...  اشاره نمود .
تولید گاز اکسیژن
فراوان ترین عنصر در پوسته ی کره زمین، اکسیژن است و بر طبق شواهد میزان آن 46.7 درصد است.ترکیبات اکسیژن در تمام کهکشان وجود دارد.تولید اکسیژن معمولا به سه صورت انجام می گیرد:تولید اکسیژن به روش الکترولیز آب،تولید اکسیژن به روش جذبی تحت فشار، تولید اکسیژن به روش تقطیر جزء به جزء توسط سپرتور هوا.شرکت نسکو گاز با به کارگیری پرسنل آموزش دیده و مجرب در زمینه ی تولید گاز اکسیژن در اصفهان فعالیت دارد و در خدمت شما عزیزان می باشد.
تولید گاز نیتروژن
ازجمله کاربرد های گاز نیتروژن در صنایع کشاورزی،پردازش شیمیایی،پتروشیمی،ساخت و ساز،الکترونیک ،بسته بندی، مونتاژ و تست انرژی و بیو انرژی،تولید نفت و گاز،غذا و نوشیدنی،شیشه و مواد معدنی،پر کردن بالن،پزشکی،فولاد،داروسازی و بیو تکنولوژی،لاستیک و پلاستیک،هوا فضا و خودرو،پنوماتیک،تولید بستنی
گاز نیتروژن برای لاستیک خودرو،انرژی های تجدید پذیر،محیط زیست،تیراندازی،اطفاء حریق یا خاموش کردن آتش می باشد.
تولید گاز co2
گاز دی اکسید کربن گازی است بی رنگ و بی بو که در غلظت های پایین غیر سمی است.این گاز سنگین تر از هواست و تحت فشار، مایع و یا حتی جامد می شود و قابل حل در آب است.در صنعت تولید گاز دی اکسید کربن به منظورهای مختلفی صورت می گیرد.استفاده این گاز در صنایع شیمیایی،صنایع غذایی،نفت و...باعث شده تا تولید گاز دی اکسید کربن به صورت صنعتی به صورت گسترده ای انجام پذیرد
تولید گازهای ترکیبی
مخلوطهای گازی بعنوان گازهای مرجع جهت کالیبراسیون و در تجهیزات آزمایشگاهی مانند کروماتوگرافی گازی، کوانتومتر،لیزرها وآنالایزرهای مختلف استفاده می شود. میزان عناصر تركیبی دراین نوع گازها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . مخلوط های گازی در شرکت نسکو گاز به دو صورت درصدی و ppm  و با استفاده از روش گراویمتری(وزنی) در سایزهای مختلف سیلندر تولید می گردد.
تولید پالت

نسکو گاز سال هاست که در زمینه ی تولید و فروش انواع پالت فعالیت دارد.از جمله:پالت کپسول اکسیژن،پالت سیلندر آرگون،پالت سیلندر نیتروژن و...پالت ها مزایای بسیاری دارند و 2 تایی تا چند تایی را شامل می شوند.کاربرد پالت ها در راحتی شار گاز سیلندرها و کنترل فشار می باشد.پالت های سیلندر در کشتیرانی و ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.معمولا انتخاب پالت به دو دلیل راحتی و ایمنی صورت می گیرد.راحتی آن به این دلیل است که از آنجا که پالت معمولا 4 تا 16 تایی است، مشتریان نیازی نیست که باندل سیلندر را به سیلندر های تکی و انفرادی تغییر دهند.سیلندرهایی که در یک پالت قرار می گیرند قدرت بیشتری دارند.

تولید گاز آرگون
گاز آرگون گازی نجیب و یا بی اثر است و هیچ گونه ترکیبی از آن در طبیعت وجود ندارد.این گاز بی رنگ و بی بو است.تولید گاز آرگون از طریق تقطیر جزء به جزء هوای مایع می باشد.گاز آرگون در کارخانه های تولید گاز آرگون به منظور کاربردهای مختلف تولید می شود.برخی از کاربردهای گاز آرگون
عبارتند از:پر کردن حباب های لامپ ها،پنجره های زیرکنیوم،شستن فلزهای مذاب تا گازهای حل‌ شده را از آن جدا کند،درلوله‌های شمارشگر گایگر٬ لیزرها، کربن گیری از فولاد ضدزنگ و همچنین در جوشکاری آرگون به ‌عنوان گاز محافظ قوس الکتریکی به ‌منظور ایجاد محیط خنثی در محل الکترود تنگستنی به کار می‌رود.

نسکو گاز

مجتمع تولیدی گاز های صنعتی و طبی نسکو ، دارای کارخانه تولیدی انواع گاز های اکسیژن ، آرگون ، نیتروژن و دی اکسید کربن با قابلیت تولید بالای روزانه و تحویل در سریع ترین زمان ممکن.